Klusbedrijf Meijer van start

Vandaag, 8 maart, is Klusbedrijf Meijer van start gegaan met de estafette. De heer Meijer haalde zojuist de e-scooter af bij het kantoor van de GMF. Hij zal hem lenen tot 15 maart en hem onder andere op de school van zijn dochter laten zien.

5 Reacties so far »

  1. 1

    Op de Elektrische Scooter

    Ik was even vergeten hoe het was. Maar na een technische uitleg kon ik de scooter besturen.

    Stil en schoon dat is het, je moet er mee rijden om het te geloven.
    Toen ik de scooter in ontvangst heb genomen zijn wij (onze dochter Manon) via de Apeldoornseweg naar huis gereden.

    Bij de eerste 20 kmph rijd je een brandstof scooter er gemakkelijk uit. Maar je kunt ook gedoseerd wegrijden.

    Moeiteloos suist hij de bult op. Ik moest niet denken dat ik had moeten fietsen. Een must voor kleine boodschappen en lekker overal tussen door. Voor in de stad een prima vervoermiddel die zijn naam eer aan doet.

    Stil en schoon!

    Emanuel Meijer

  2. 2

    Mandy said,

    Het is even wennen, mijn vader op een scooter, maar als je hem dan zo trots ziet rijden is het echt leuk.

    Ik ben echt super trots op mijn vader, dat hij mee doet aan een schoner Milieu.

  3. 3

    Manon said,

    Op de elektrische scooter..

    Daar ging manon, op de elektrische scooter naar school.
    Helemaal hip op de schone paarse stille scooter.
    Ik ben nog nooit zo erg opgevallen tussen de andere scooters.

    Dag 1:

    De school was uit, en ik haalde me scooter op.
    Er stonden 2 concierges op me te wachten, van wie die mooie elektrische scooter was.
    Ze waren erg geintereseert en hadden veel vragen.
    De ene zei: ”Waar laad je hem op?”
    De ander zei: ”Hoe hard gaat die?”
    Toen weer de ene: ”Wees er maar zuinig op, zo’n scooter is uniek”

    Dag 2:

    Ik ging de scooter aan de klas laten zien.
    De ene zei: ”Woow, je hoort hem niet eens! Vet cool.”
    De ander zei: ”Hoe duur kost zo’n scooter?”
    Op sommige vragen wist ik het antwoord niet op.
    Maar toch ben ik erachter gekomen dat zo’n scooter erg populair is.

    En nu mijn eigen mening:

    Ik vind de scooter leuk, en hij trekt niet zo hard op als een andere scooter.
    Het geluid van de scooter is ook erg fijn, je hebt niet zoveel getetter in je oor.
    En ik vind het een hele goede oplossing voor het milieu.

    Op naar de elektrische auto’s!
    Hihihi.

    Groetjes,
    Manon Meijer.

    • 4

      Leuk dat jullie zo enthousiast zijn! Helaas hebben we geen auto’s in de estafette…

      • 5

        Net een drukke week achter de rug ben ik vandaag met Electric boogie naar Westervoort geweest bij een kleine startende ondernemer die scooters kan stijlen. Deze heeft er even op gereden en was zeer onder de indruk.

        Op de terugweg begint de accu wat in te zakken kan ook niet anders er zit al een kleine 70 km op de teller. Bij het passeren van fietsers is er klein schrik effect merkbaar dit ook bij voetgangers. Ik heb dit opgelost door vroegtijdig even een signaal te geven.

        De scooter rijd ontspanend geen stank en gaan lawaai aan je hoofd wat ik wel zo prettig vind.
        Bij thuiskomst heb ik de accu’s uit de scooter gehaald en binnen aan de oplader gezet.
        Morgen gaan de accu’s er weer in en kan ik weer een week rijden.

        Best handig tanken uit je stopcontact.

        Heb zo me gedacht erover laten gaan hoe de doorontwikkeling kan zijn bij het dynamisch maken van het voor en achter wiel, zo kun je onder het rijden ook wat bij laden dit zou afstand kunnen verlengen. Ik denk toch wel dat er meer varianten komen, de jeugd wil immers Cool vet en gaaf zijn.

        Emanuel Meijer Stil en schoon.


Comment RSS · TrackBack URI

Plaats een reactie